1/B Reklam HENDRICKSON

Kamil Koç filosu güçleniyor!

MAN yılın yüz yüze ortamda basın katılımıyla gerçekleşen ilk ticari araç teslimatını İstanbul İkitelli MAN Tesislerinde yaptı. MAN’ın Neoplan serisi Euro 6 D motorlu 12 vites otomatik şanzımanlı 2+1 20 adet otobüsün ilk parti teslimatı bu gün (31 Mart 2021) yapıldı. Törene MAN Otobüs ve Kamyon San. Genel Müdürü Tuncay Bekiroğlu ve Kamil Koç Genel Müdürü Kadir Boysan katıldı.

Filosundaki MAN araçlarının sağladığı yolcu memnuniyetinin yanı sıra yüksek verimlilik ve kaptanlara sağladığı sürüş konforundan memnun kalan Kamil Koç yeni yıl araç yatırımlarından yine MAN VE NEOPLAN otobüslerini tercih etti.

Tamamen yenilenen, Coach Of The Year ödüllü MAN ile Neoplan otobüsler, benzersiz niteliklerin yanı sıra yakıtta cimri, bakım aralığında cömert Euro6D motor teknolojisini 12 ileri otomatikleştirilmiş şanzıman ile birleştirerek hem yolcu hemde sürüş konforunu üst seviyede sunuyor.

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Tuncay Bekiroğlu.

“İş birlikleri, öncelikle karşılıklı ‘güven’ temelinde kurulur. Bu iş birliklerinin büyüyüp, gelişmesi ve uzun yıllara yayılması ise, ancak tarafların karşılıklı memnuniyeti ile mümkün olur. Kamil Koç ile olan ‘Yol Arkadaşlığımız’ da; ‘güven’ temelinde kurulan, karşılıklı memnuniyet sayesinde uzun yıllara dayanan bir yol arkadaşlığıdır. Kamil Koç, ülkemizin seyahat sektöründeki en değerli firmalarından bir tanesidir.. Seyahat sektörünün böylesine güzide firmasının yeni yatırımlarında da otobüslerimizi tercihi etmesi, bizim için çok değerli.

MAN olarak, yüksek nitelikli araçlarımızla olduğu kadar, satış sonrası hiz-metlerimiz ile daima müşteri memnuniyetini hedefliyoruz. Sunduğumuz hizmetin her kademesinde de daima bu hedef doğrultusunda çalışıyoruz. Müşterilerimizin araç ve hizmet kalitemizden memnun kalmaları ve yeniden bizleri tercih etmesi, bizim işimizi ne kadar doğru yaptığımızı ortaya koyuyor.

Bugün de burada birlikte çalışmaktan büyük keyif aldığımız değerli firmamız Kamil Koç ile uzun yıllara dayanan iş birliğimize yeni bir halka daha eklemek için bulunuyoruz. Kamil Koç ile iş birliğimizin daha uzun yıllara devam edeceğine olan inancımla yeni otobüslerimizin hem firmamıza hem da yolcularına hayırlı, uğurlu olmasını dilerim.” dedi

MAN Otobüs Satış Direktöre Can Cansu.

Pandemi nedeniyle tüm dünya ile birlikte ülke olarak da çok zorlu bir yılı geride bıraktık. MAN olarak, yaşadığımız tüm zorluklara rağmen 2020 yılını, 99 adetlik otobüs satışıyla başarılı bir şekilde tamamladık. Bu süreçte Türkiye seyahat otobüsü pazarındaki, pazar payımızı artırarak, %21‘lik orana ulaştık. Hedefimiz, aşılama çalışmalarının da artmasıyla önümüzdeki aylarda daha da hareketlenecek olan ulaşım, turizm ve seyahat sektörleri ile birlikte bu başarı grafiğimizi 2021 yılında da büyüterek, sürdürmek. Buna inanıyoruz, çünkü hem otobüslerimize hem de sunduğumuz satış ve satış sonrası hizmetler kalitemize güveniyoruz. Türkiye’nin en yoğun ana hatlarında sefere çıkan MAN otobüsleri, kişiye özel, firmaya özel tasarımlarının yanı sıra ileri teknoloji, yüksek performans, etkileyici yakıt tasarrufu ve her yıl daha da ileriye taşınan üstün MAN Güvenlik Konsepti ile fark yaratmaya devam ediyorlar. Otobüslerimiz ileri güvenlik, konfor ve sürüş yardımcı donanımları açısısından sundukları ile dört yıl öndedir. Özellikle havalandırma sistemin, lastik basıncı kontrolü, topografik sürüş desteği gibi çözümleri yıllar önce başlattıklarını vurguladı.

Kamil Koç Genel Müdürü Kadir Boysan.

“Yolcularımıza en sağlıklı, en güvenli ve en konforlu
hizmeti sunmak için yolumuza devam ettik”

“Kamil Koç olarak Covid-19 nedeniyle oldukça zorlu geçen son 12 ayda iş ortaklarımız ve çalışanlarımızla birlikte yolcularımıza en sağlıklı, en güvenli ve en konforlu hizmeti sunmak için yolumuza devam ettik.

Türkiye’nin en büyük karayolu taşımacılığı firmasıyız. Bu dönem 700 /800  hergün 70 il ve 500 noktaya ulaşıyoruz. Yaz sezonunda firmamız logosu altında 1500’ü aşan otobüs bulunuyor.  Bu 20 araç filoya Kami Koç’un öz malı olarak Kamil Koç finansmanı ile katıldı Bu güce iş ortaklarımızla geldik. Bundan sonra da yine iş ortaklarımızla büyümeye, güçlenmeye devam edeceğiz. Yeni projelerle, iş ortaklarımızla ağımızı genişletmek ana hedefimiz olacak.

Kamil Koç olarak durmadan, yorulmadan hizmeti seviyesini her zaman daha iyiye doğru taşıyoruz. Bu inancımızın önemli bir göstergesi olarak, böylesine zor bir dönemde, yolcularımızın güvenliği ve konforu için son model otobüs yatırımlarımıza devam ediyoruz.

Filomuzu MAN otobüslerle güçlendirdiğimiz için çok memnunuz. MAN’dan aldığımız son model 20 yeni aracımızla hem filomuzu güçlendiriyoruz, hem de yolcularımıza sunduğumuz güven ve konforu artırıyoruz. Türkiye’nin dört bir tarafını birbirine bağlamak için yatırımlarımız sürecek. MAN’la işbirliğimiz, bu amacımızı gerçekleştirmek için önemli adımlardan biri oldu.”  Sektörün zor bir dönem geçirdiği Covid sürecinde, bir çok sektöre yapılan mali desteklerin devamını, otobüs yolculuğunu cazip hale getirecek tedbirlerin sürmesini istiyoruz. Biz Kamil Koç olarak Covid önlemlerine, araç hijyenine, kaptan ve tüm personelimizin korunması ve denetimene özel bir önem veriyoruz” dedi.

Kamil Koç Yöneticileri  Öz Mal Filo Raporlama Müdürü Tayfun Akgün, Satış Direktöre Süleyman Doğan, CEO Kadir Boysan, Operasyon Direktörü Çağatay Kepek, PR Müdürü Serhat Uçak ve Mali İşler Direktörü Ömer Faik Ünsal teslimat töreni sırasında otobüslerin önünde bir araya geldiler.